[OZ-CONTEST] TC7T ... lige hjemvendt!

Kenneth Hemstedt kenneth at hemstedt.dk
Tue Aug 12 11:41:50 EDT 2014

Hej Venner

Lige hjemvendt fra Tyrkiet - TC7T.

Fik ikke slutresultatet skrevet ned - så det må I have tilgode til
senere på ugen!
Kan dog sige at det var noget med knap 2300 QSO'er - og at der kun var
60 til 0 "lig i lasten med hjem"
(ikke sendte QTC'er)
et sted mellem 1.6 eller 1.7 mill points "ukorigeret" ...

Så OZ8SW blive logget da jeg var på MULTI stationen.
Fik udvekslet QTC'er med Henning OZ1BII på OZ5E - og Hans Jørgem OZ7BQ
gik heller ikke tomhændet fra frekvensen
Andre OZ'er blev også logget...

  Mere senere!
Flyveturen derned og tilbage var ... problemfyldte! Mellemting mellem
Monty Phyton og Kafka..
Så jeg er KNALD HAMRENDE TRÆT lige nu!

Lille artikel til OZ's contest spalte vil jeg se om jeg kan nå til
Peter's deadline senere på ugen.
Billeder til DCA reflektor kommer senere Henning! Bare rolig!

VY 73

Kenneth
OZ1IKY