[OZ-CONTEST] Contesting i OZ

OZ1BII Henning mail at oz1bii.dk
Wed Aug 13 18:20:07 EDT 2014

Hej Thomas
Ja, der sker ikke noget ved at flere klubstationer bliver aktive med CW i testerne - især SAC.
Hvad angår CQWW CW har der i 2012 været multi/multi fra OZ5E med 14 operatører og det giver jo kun én log.
Og i 2013 var der flere ops som kørte fra andre entities - det giver jo osse lidt færre.
Men alligevel følger den ikke med SSB.

Hvad angår SAC CW i år, så er den højt prioriteret hos mig og jeg vil være max aktiv som SO LP AB med min K3 og 20mtr lange Inv-L.
Jeg satser på en forbedring af mit resultat fra sidste år, og håber at nå mere end 1200 QSO'er.

CQWW CW kommer senere og da har jeg endnu ikke faste planer :o)
Og så vil jeg da osse se frem til QSO med OA4/OZ1AA - det er jo en god multiplier  :o)

73 de OZ1BII Henning