[OZ-CONTEST] Contesting i OZ

Joergen OZ0J / 5Q2T oz0j at oz0j.dk
Tue Aug 12 16:16:05 EDT 2014

Se det fra den positive side.

Med kun 34 OZ stationer i CQWW CW så er OZ en eftertragtet mangelvare :-) Spøg til side, vi kan jo tilføje mangel på CW operatører til OZ1HQ i juli, når vi nu er i gang.

Efter at have været QRV som KH0/OZ0J og T88VW i sammenlagt 2 uger, så er min deltagelse i SAC CW nok lidt nedprioriteret. Jeg tror, jeg vil være lidt mæt af radio de dage :-) Er jeg med, så bliver det i begrænset tid og nok kun på et bånd. Jeg kunne finde på at være med bare for at køre OA4/OZ1AA for at få fyldt et par huller ud :-)

Vy 73 de OZ0J / 5Q2T

Jørgen

OZ from KH0 and T88, details at http://oz0j.dk/DXpeditions/DXpedition2014/tabid/69/language/da-DK/Default.aspx