[OZ-CONTEST] CQ WW CW 2014

Steen Wichmand oz8sw at mail.tele.dk
Mon Dec 1 05:02:57 EST 2014

Hej
Det var så det. Formidable resultater fra OZ7AM (OU4X) og OZ1IKY.
Jeg er spænt på at se de samlede resultater, når de bliver frigivet - havde bl.a QSO med OZ1LO, som plejer at gå til den, og OZ4UN, som sidste år blev nr. 2 på verdensplan i single band/low power/ 80 m kategorien, og i år prøvede single band/high power/, stadigvæk 80 m.

Mit mål var at nå sidste års resultat med 1.500 QSO, og det lykkedes. Om lørdagen havde jeg lange runs på alle båndene i non - assisted kategorien  - nåede 950 qso sent lørdag aften. Søndag morgen, efter at ha gået 160, 80 og 40 meter igennem, blev jeg fristet af clusterrapporterne på 20, 15 og 10 m, og derefter var det plukning af zoner og lande og 3 point QSO er, resten af dagen.  Så sendte log ind i assisted- kategorien.

Havde QSO med (i worket rækkefølge) OZ1IKY, OZ2U, OZ7RQ, OU4N, OX3OA, OZ8ABE, OZ0JX, OZ1LO, OZ5RM, OZ4UN, OU4X, OZ4FF, OZ1AXG, OY1CT, samt HD2A og ZF2EE.

73 OG CU I NÆSTE CONTEST
STEEN OZ8SW

Contest         : CQ World Wide DX Contest
Callsign        : OZ8SW
Mode            : CW
Category        : Single Operator (SO)
Overlay         : ---