[OZ-CONTEST] 9A CW OU2I SOAB LP

OZ1BII Henning mail at oz1bii.dk
Sun Dec 21 19:01:11 EST 2014

Hej Contestere
Så ku vi da lige nå en test inden Jul   :o)
Croatian CW contest plejer at køre rimeligt godt og det gjorde den da også i
år.
Jeg startede lørdag Kl. 14z og det gik rigtig godt på 20M. Efter en times
tid prøvede jeg 15M og 10M uden det store udbytte. 40M var ikke rigtig åbent
så jeg kørte videre på 20M.
Fra kl 16z var der mange på 40M og det gik rigtig godt indtil ca 17.30 hvor
jeg fik et par enkelte på 160M og en del på 80M. Mellem 18z og 19.30z kørte
jeg 40/80M men efterhånden var der ikke megen aktivitet så jeg lukkede ned.
Søndag stod mest i 15M båndets tegn. Startede klokken 10z og kørte 3 timer
med rigtig god aktivitet. Lidt 10M og lidt 20M men mest 15M.

Fik QSO med OZ2TF på 40M, ellers ingen OZ.

Ka I ha en god jul alle sammen.
Måske vi mødes i juletesten eller nytårstesten.
VY 73 de OZ1BII Henning

                    Croatian CW Contest

Call: OU2I
Operator(s): OZ1BII
Class: SOAB LP
QTH: JO45RF

  160:    4     2
   80:   29    16
   40:  101    27
   20:  107    28
   15:  143    33
   10:   43    13
Total:  427   119  Total Score = 110,194

Rig: Elecraft K3 - 100 Watt
Ant: 20mtr long Inverted-L up 12mtr

See you next contest.
Vy 73 de OU2I Henning