[OZ-CONTEST] 9A CW OZ4CG SOAB LP

OZ4CG oz4cg at live.dk
Tue Dec 23 11:41:59 EST 2014

Kære contestvenner

Trods mange familierelaterede aktiviteter i weekenden, lykkedes det mig at
få kørt ca 4 timer med i 9A-CW.  2 timer lørdag eftermiddag og 2 timer
søndag middag.  Ikke meget, men dog et OZ-call mere med i testen med knap
200 QSO'er...

Jeg hørte OZ2TF en enkelt gang, men fik ikke QSO. Hørte ikke andre OZ'er.

Det virkede, som om der var rimelige forhold på de høje bånd i de korte
perioder jeg  var QRV.

Tilbage er kun at ønske jer allesammen en rigtig god jul, og på genhør til
et godt og aktivt contestår 2015.  Det bliver kun til periodisk aktivitet
herfra i jule- og nytårstesterne, desværre, men jeg vil prøve at være med så
meget, som det bliver muligt under hensyn til familiens øvrige
dispositioner...

Best 73 Carsten / OZ4CG