[OZ-CONTEST] Stew Perry Top Band Challenge - OU2I

OZ1BII Henning mail at oz1bii.dk
Sun Dec 28 11:56:40 EST 2014

Hej contestere

GOD (bag)JUL og Godt Nytår

Med lidt opfordring fra Lars tog jeg mig sammen og brugte noget af natten på
160 Meter.

Jeg tog et par timer lørdag fra 20-22z og fik kørt 20 QSO. Båndet var næsten
uden støj, så det var en fornøjelse.

Derefter kørte jeg hjem og stillede vækkeuret til klokken 3:30 DNT. Uh det
var hårdt at komme op og ud i den kolde bil, men jeg var glad for at jeg
gjorde det. Der var mange stationer i gang i testen og jeg kørte med i 2
timer igen og fik gode kontakter – og jeg fik kørt OU2V Lars.

Der var tid ind i mellem til at køre et par QSO i RAEM testen  J

Efter 4 timer ialt skulle jeg ha sovet lidt - der var jo osse Nytårs-testen.

Slutresultat blev:

OU2I – SO LP – 4 timer

55 QSO

126 point

Elecraft K3 – 100W

20mtr Inv-L med SWR svingende mellem 2 og 8

DL – OL – RU3 – IQ – G – ON – OM – LY – PA – OU – OK – LZ – 8S – EI – GM –
YO – 9A – OE – F – HB9 – UT5