[OZ-CONTEST] IARU OZ4SOP(OZ4CG) SO CW LP

Carsten Gjessing oz4cg at post3.tele.dk
Sun Jul 13 08:59:12 EDT 2014

Hej alle

Så blev IARU-HF klaret!  Det var ikke planen, at jeg ville deltage på
fuldtid, men da vejret stod på regn og condx jo var fremragende, blev det
alligevel til knap 12 timer i alt.

Jeg benyttede lejligheden til at lufte mit "sommer-call" OZ4SOP, da det jo
er juli og sæson for det flotte SOP-diplom.

Alt i alt godt 400 QSO'er og pænt med HQ-stationer.

Det lykkedes at køre OZ1HQ på 80, 40 og 10m (Tak for QSO!), og jeg hørte dem
på 20, men der kunne jeg ikke råbe dem op!  Også Karsten OZ4FF hørte jeg,
men vi fik ikke forbindelse!  Jeg hørte ingen andre OZ'er.

Alt blev kørt S&P, og et par forsøg på at etablere et Run løb ud i sandet
(eller hvor det nu løb hen... )

Så skal der varmes op til IOTA senere på måneden!  På genhør!

Best 73 - og go' sommer!
Carsten / OZ4CG