[OZ-CONTEST] Rus DX OZ4CG SO CW LP

Gjessing oz4cg at post3.tele.dk
Sun Mar 16 11:39:12 EDT 2014

Hej alle

Først til lykke til OZ7A med det fine resultat.  Og dernæst et velkommen
tilbage til Henning, OU2I, der iflg. cqcontest.net fik et flot resultat! Vi
har savnet dig, Henning!

Her fra stationen blev der kun kørt ca. 9 timer ialt, og alt med S&P.

Der var gode forhold på de høje bånd, og i sær på 15M fik jeg mange gode
OBL.  Også enkelte gode DX'er.

Jeg kørte OZ2TF på 80M lørdag aften, og hørte OZ7A på 40, OU2I på 40 og 10,
og OZ4FF på 10m - dog uden at få forbindelse.
Det er også sjov løbende at følge jer, der er med på cqcontest.net (OZ7A,
OU2I, OZ2TF, OZ2PBS og OZ5TO)

På genhør i næste CW-test.

Best 73 Carsten / OZ4CG

PS: Medens jeg sad og ordnede loggen havde jeg tilfældigvis RX stående på
28.000,8 - og pludselig kalder 9J2T CQ lige på min lyttefrekvens!!  Et
opkald, og han var hjemme! Hvor heldig har man lov til at være ??