[OZ-CONTEST] Russian DX Contest fra Haderslev - OU2I

OZ1BII Henning mail at oz1bii.dk
Sun Mar 16 12:11:57 EDT 2014

Hej

Så kom jeg i gang igen - det var godt at få kørt en contest og så endda en
af de gode hvor alle kontakter alle.

Jeg var koblet til cqcontest.net og kunne følge de forskellige OZ-stationer.
Et rigtig flot resultat fik OZ7A - tillykke med det. (Men hvor var OZ1AA?
:o)

Jeg var aktiv i ca. 17 timer og kørte mest S&P men havde dog et par enkelte
runs med moderat hastighed.

Lørdag aften indtil klokken 01 UTC var der udmærkede forhold på alle bånd og
masser af stationer at køre. Dog kunne jeg ikke få min Inverted-L antenne
afstemt på 160M så jeg kørte de 29 QSO'er med meget højt SWR.

Søndag morgen var der fine forhold på de høje bånd, men pludselig omkring
kl. 8.30 UTC var det ligesom der blev lagt en dæmper på alle bånd og
derefter gik det ikke så hurtigt.

Jeg hørte OZ4CG og OZ7A dog uden at få forbindelse og jeg fik kørt OZ8SW og
OZ7EA.

Best 73

OZ1BII Henning Andresen

------------

Russian DX Contest

Call: OU2I

Operator(s): OZ1BII

Station: OU2I

Class: SO CW LP

QTH: JO45RF

Operating Time (hrs): 17

Band  CW Qs  Ph Qs  Countries  Oblasts

  160:   29     0         5        16

   80:  105     0        25        32

   40:  155     0        32        40

   20:  266     0        44        39

   15:  167     0        44        30

   10:   91     0        24        23

Total:  813     0       174       180  Total Score = 1,746,990

Club: Danish DX Group

Comments:

Good to be active again and good to meet familiar callsigns in the test.

Condx was fine Saturday evening and night but Sunday around 8 UTC it became

silent on all bands and every QSO was difficult to implement.

Thanks for a good test see you in the NeXT.

Best 73 de OU2I Henning

Posted using 3830 Score Submittal Forms at: http://www.3830scores.com/