[OZ-CONTEST] Russian DX Contest fra Haderslev - OU2I

Thomas Andersen thomas at oz1aa.com
Mon Mar 24 15:23:51 EDT 2014

Hej alle,

> Jeg var koblet til cqcontest.net og kunne følge de forskellige OZ-stationer.
> Et rigtig flot resultat fik OZ7A - tillykke med det. (Men hvor var OZ1AA?
> :o)

OZ1AA cyklede rundt i bjergene mellem CE og LU
(http://www.cyclingtheglobe.com/2014/03/day-1277-paso-los-libertadores-uspallata-red-and-rough/)
og kunne derfor ikke være med i denne omgang.

RDXC testen er nu ellers en af mine favoritter - den eneste test hvor
jeg har kunnet køre 2400 QSOer på 24 timer fra OZ.

Det hjælper selvfølgelig at have en russer med på holdet :-)
https://www.youtube.com/watch?v=XbxgewZi83Q

73,

LU/OZ1AA