[OZ-CONTEST] RDXC - OU2V

Lars Erik Hinrichsen mail at oz1fjb.dk
Mon Mar 17 09:18:19 EDT 2014

Så kom den russiske contest igen. Jeg havde lige været på rejsearbejde i
Jydelandet, og orkede egentligt ikke. Men det blev dog til 6.5 timers
aktivitet. Kørte 80m CW, med en inverted L-antenne og ca.600w output. Min
gamle modificerede Kenwood TS-930S med Piexx microprocessor-kort i, er bare
en fryd, nu hvor man bruger styring via RS232 cat .. Min cw-keying sker via
et microham usb interface II, som kun nøgler senderen...(da RS232 ikke har
denne funktion sådan direkte til riggen.)

Jeg tillod mig at konsumerer 1,5 Liter P35, af ophav Bornholm og Køge-havn,
men dette havde ikke den store betydning i min aktivitet, dog gik jeg til
ro kl.23.30.... kørte så lige 8 stns. søndag morgen efter solen var oppe,
og sandelig om der ikke kom en fra Canada og 2 fra USA i loggen der,
underligt - da båndet var ganske tavst.

Her er så mit resultat.:

Contest : Russian DX Contest
Callsign : OU2V
Mode : CW
Category : Single Operator (SO)
Band(s) : Single band (SB) 80 m
Class : High Power (HP)
Zone/State/... : DX
Locator : JO55SI
Operating time : 6h35

BAND QSO DUP DXC OBL POINTS AVG
--------------------------------------
80   246   1  34  40   1364 5.54
TOT  246   1  34  40   1364 5.54

Dupes are not included in QSO counts neither avg calculations

Operators : OZ1FJB Soapbox : Not much time for this contest, but did a tiny
job, and belive cndx was quite good at 80m band. Hope to make a better and
bigger hunt next year.

Husk iøvrigt at brevstemme til EU-valget !!! , De har lagt stemmedagen midt
i wpx-cw contesten, helt uden at spørge os om vi havde contest-fri...øv.

mvh Lars oz1fjb / ou2v