[OZ-CONTEST] OZ1HQ 2014

Joergen OZ0J / 5Q2T oz0j at oz0j.dk
Wed Mar 19 13:20:12 EDT 2014

Fra: Kenneth (OZ1IKY) [mailto:oz1iky at tdcadsl.dk]
Sendt: 19. marts 2014 18:12
Til: hq at oz1hq.oz0j.dk
Emne: Fwd: Re: OZ1HQ 2014

 Hej Alle Medstridsmænd og Kvinder!

OZ1HQ - IARU Contesten i Juli!

Så er det NU I skal samle op om Nul-Jørgen's opråb til forsvaret om Den Nationale Stolthed!
(brward, nu bliver han lige lidt for meget nationalistisk ..)

Nej tværtimod! For det er ved at være på tide at OZ viser at OZ sagtens kan, vil og gør!
(Det er et gammelt Jægerkorps motto! Vi kan, Vi vil, så derfor gør vi ...)

Jeg var i Schweiz sidste år og så med hvilken nidkærhed og stolthed samt ikke mindst dedikation der blev gået til værket med dernede!
Og de var ikke mange point fra at overtage OZ1HQ's plads! Se bare det sidste OZ hvor Peter OZ3ABE har været så venlig at opliste HQ-resultaterne!
Heldigvis skulle jeg ikke se at Aalandsøerne eller lignende overhalede Gode Gamle Danmark, som tidligere i en SAC test!

MEN!
Der savnes operatører og der savnes QTH'er!
Og så vidt jeg kan mindes findes der mange, rigtig mange, gode OZ operatører. De skal blot motiveres - hjælp dem til at blive det!
Der findes også mange, rigtig mange, gode QTH'er. Hjælp ejeren til at se det som en mulighed for hans station!

Operatører! Meld Jer på banen! Det er NU det gælder!

EDR lokal afdelinger og individuelle Radioamatører med gode QTH'er!
Det er NU det gælder! Brug jeres lokal afdelings station! Og den eneklte amatør;

måske var det NU din station kunne være med til at gøre FORSKELLEN der skal til!
Og jeg tror dem du lukker ind i dit eget lille private rum, vil takke dig så meget så du bagefter bliver glad!
De vil helt sikkert rydde pænt op efter sig - og din XYL vil elske dem, bare roligt ...

Lad os samles om dette! Denne ene gang om året!
Så kan vi jo altid tage den interne OZ dyst på HF til september! HF Fieldday.

VY 73 og velmødt!

Kenneth
OZ1IKY