[OZ-CONTEST] THE 50th BALTIC CONTEST BC-2014 - OU2I

OZ1BII Henning mail at oz1bii.dk
Sun May 18 07:28:41 EDT 2014

THE 50th BALTIC CONTEST BC-2014

Det var første gang jeg deltog i BC - tidligere har jeg været med i
King-Of-Spain, som ligger samtidig.

Jeg tror også en del af de kontakter jeg havde var fra en af de andre tester
så det kan godt være der sker en udrensning af min log :o)

Jeg hørte Carsten OZ4CG nogle gange i QSO'er og lå lige bag ham i en S&P op
ad båndet. Senere kaldte han mig da jeg prøvede lidt RUN. Ellers hørte jeg
ingen OZ'er.

Klokken 01.30 pakkede jeg sammen og tog hjem.

Og i næste weekend går det løs i WPX CW - BCNU !

Vy 73

OZ1BII Henning Andresen

www.oz1bii.dk <http://www.oz1bii.dk/>

Baltic Contest 2014

Call: OU2I

Operator(s): OZ1BII

Station: OU2I

Class: SO CW LP

QTH: JO45RF

Operating Time (hrs): 2.5

Total:  CW Qs = 104  Ph Qs = 0  Total Score = 455

Rig: Elecraft K3 - 85 Watt

Ant: 20mtr INV-L up 12mtr