[OZ-CONTEST] WAE CW fra Tyrkiet!

Kenneth Hemstedt kenneth at hemstedt.dk
Wed May 21 13:41:10 EDT 2014

Hejsa Gutter og Guttinder!

Worked All Europe DX CW i august 2014 ...
Jeg er med på holdet der tage til Trabzon!
Det er i Tyrkiet - call bliver noget med TC7-et eller andet siger tyskerne!
Der er i den by (million-bys-størrelse) der har en stor klubstation!
TA7KA/YM7KA

Den ene af operatørerne er lidt kendt i OZ land! Det er Jürgen (Jo) DJ3CQ
som var med i 2011 da vi i "Hønse-huset" bankede en ny dansk Multi-Multi
rekord i CQ WW CW!
Det var ham der på fjernsynet skreg "Die Russen kommen, die russen
kommen". (o;
Vi var sammen i Schweiz sidste år for at hjælpe Schweizerne i deres
bestræbelser med HB9HQ på 15 og 10 meter CW..

De 2 andre tyskere er heller ikke ukendte! Erhard DJ5JQ og Franta DJ0ZY
- samt måske/måske ikke en Wolfgang DK3KD.
Så glæd Jer til at blive bombaderet med QTC'er fra TA-land.

Apropo HQ testen!
Har I alle meldt jer under Dannebrog i år? Jeg har jo fået
stille-pligts-befaling fra diverse personer og stationer!
Så det gør jeg jo selvfølgeligt med glæde...
OZ1HQ savner stadig et par operatører og stationer! Så kom I alle bare i
hak' som det så pænt hedder i militær sproget!
OZ1HQ vandt lige lidt sidste år i forhold til de Skandinaviske naboer
- men tro ikke, og hvil ikke på laurbærbladene! Norge er godt og
grundigt i gang fandt jeg ud af i april da jeg var til deres årlige
HAMMEETING i Oslo!
Og hvis nogen tror at Sverige og Finland sover i timen ... - ... tro
alle om igen! De har gang i et eller andet!

Så DCA goes TA this year!
Vi ses i Worked All Europe CW i august!

- Men inden da skal vi liiige have fyldt et par pladser og stationer ud
i OZ1HQ!
Kom nu venner! I kan ikke alle være taget på sommerferie eller sommer lejr?

VY 73

Kenneth
OZ1IKY

Citat H.C. Andersen;
At Rejse Er At Leve.
... frit videre formuleret - da livet er en rejse i sig selv!