[OZ-CONTEST] opdatering af LOTW TQSL til ver 2.0.1

Hans J Rasmusen OZ7BQ oz7bq at yahoo.dk
Wed May 21 15:22:34 EDT 2014

Hej,
Er der nogen, der oplevet problemer med at opdatere LOTW TQSL til version 2.0.1?

Jeg lavede min sidste upload den 7 maj, og  derefter opdaterede jeg til version 2.0.1. Da jeg i går ville uploade fik jeg en melding om af den fil, der skal uploades ikke findes.

Error: System error: C:\Users\Hans Jørgen\Documents\Radio\OZ7BQ_ADIfiler\2014Logs\OZ7BQP19_05_2014.ADI : No such file or directory

Filen findes og kan uden videre uploades til fx. clublog. Certifikaterne ser også ud til at være i orden

Jeg kører normalt windows 7, men forsøgte at installere TQSL ver 2.0.1 på en helt ny windows 8 maskine med samme dårlige resultat.
Har ikke fået svar fra LOTW help desk.

Ideer?
73 Hans Jørgen