[OZ-CONTEST] opdatering af LOTW TQSL til ver 2.0.1

Joergen OZ0J / 5Q2T oz0j at oz0j.dk
Wed May 21 23:27:49 EDT 2014

Hej

Jeg kører nyeste version uden problemer.

Jeg kunne frygte, at det er stien med danske karakterer, der driller.

Hans-Jørgen prøv at flytte (kopiere) filen til en anden mappe eller til skrivebordet og prøv igen.

En anden mulighed er at omdøbe filen til et andet navn, men stadig som ADIF fil. Det kan du gøre ved at åbne filen i notesblok og så vælge Gem Som. Husk at rette "efternavnet" til .adi i stedet for .txt

Duer ingen af de løsninger, så send din ADIF fil til mig. Jeg vil så prøve, om jeg kan signere den i en af mine certifikater.

Vy 73 de OZ0J / 5Q2T

Jørgen