[OZ-CONTEST] CQ WPX FRA OZ8SW

Steen Wichmand oz8sw at mail.tele.dk
Mon May 26 03:49:54 EDT 2014

Hej,
Så er en af de store contester overstået, - for mit vedkommende med halvhjertet indsats, bl.a pga det gode vejr.
Condx var fine på alle bånd - der var altid et bånd med åbninger  til alle verdensdele - og deltagelsen var enorm - og scorerne derefter - der må være sat nogle nye rekorder.
Med mine 100 w fra en K3, havde jeg det som OZ1BII Henning - det gik let igennem til VK, BY og mange andre fjerne steder - faktisk kunne jeg worke det jeg kunne høre.
Med 800 qso søndag aften, syntes jeg det måtte være nok, - nu var valgresultatene i TV mere interessante.

Vy 73 og cu næste contest
Steen oz8sw

Contest         : CQ World Wide WPX Contest
Callsign        : OZ8SW
Mode            : CW
Category        : Single Operator (SO)
Overlay         : ---