[OZ-CONTEST] UR DX OZ4CG SO CW LP

OZ4CG oz4cg at live.dk
Sun Nov 2 08:57:12 EST 2014

Kære contestvenner

Hermed dette års resultat fra Ukrainian-DX-Contest i SO CW LP.

Der var rimelige forhold på de høje bånd, så det selv med min lavthængende
G5RV kunne blive til en del QSO'er dér!

Desværre er jeg generet af kraftig QRN fra noget maskineri på havnen nær
ved, så 80M er tæt på ubrugelig om aftenen, men lidt blev det det alligevel
til.

Det er sjov at køre med den nye N1MM Logger+, der har fået en
ansigtsløftning, og er blevet langt mere brugervenlig.  Man skal dog lige
vænne sig til det nye "look"...

Lørdag eftermiddag og aften kørte jeg OZ2TF (20m og 80M) og Henning, OU2I
(80m), og på 40m kunne jeg følge Henning op ad båndet :-)
Jeg hørte dig også på 15m, Henning, men du kunne ikke høre mig!

Andre OZ-stationer hørte jeg ikke... ?
Jeg kan dog se på cqcontest, at OZ5TO kørte med på SSB

Jeg stoppede søndag formiddag da der jo også skal køres 80-m aktivitetstest

På genhør i næste test.

Best 73 Carsten / OZ4CG