[OZ-CONTEST] URDX SSB Low - All band

Keld Larsen oz6bam at hotmail.com
Sun Nov 2 11:18:00 EST 2014

Hej alle sammen.
Det er nemlig rigtigt kørte med på SSB delen.Viste dog i forvejen at min deltagelse ikke vil blive særligt stor da mit arbejde ville komme lidt i vejen for mig.Men skulle da lige være med det jeg kunne jo.
Som Carsten beskriver så var der nogen gode åbninger på de høje bånd, så var ikke med min gode vilje jeg valgte at stoppe.Så her under mit resultat.

            UKRAINDX Summary Sheet
       Start Date : 2014-11-01
    CallSign Used : OZ5TO      Operator(s) : OZ5TOOperator Category : SINGLE-OP             Band : ALL            Power : LOW             Mode : SSBOverlay Category :  Default Exchange : 001       Gridsquare : JO45VL             Name : Keld Larsen          Address :    City/State/Zip : Middelfart    5500          Country : Denmark
     ARRL Section : DX        Club/Team :           Software : N1MM Logger+ 0.19.4147.0
        Band     QSOs     Pts  WAE   Obl          14       1      10    1    1          21      17     109    7    7       Total      18     119    8    8

            Score : 1.904              Rig : Yaseu FT-450
         Antennas : EFW-20 Long wire multi dipol 6m up