[OZ-CONTEST] All Asia SSB - T88VW

Joergen OZ0J / 5Q2T oz0j at oz0j.dk
Wed Sep 10 10:03:33 EDT 2014

Hej alle

Ja når jeg alligevel skulle sidde på et værelse og være radioaktiv, så kunne jeg lidt så godt bruge noget af tiden på at deltage i et par contester.

Jeg havde bedst condx på 15M, så det blev 15M SOSP "high" power, jeg deltog som.

Resultatet blev en heftig pile-up og som følger:

BAND   QSO DUP  PFX  POINTS   AVG
-----------------------------------
   15   359   0   98     330  0.92
TOTAL   359   0   98     330  0.92
       TOTAL SCORE : 32 340

Udstyr var:

Knwoord TS-570, Ameritron ALS-600, output ca. 400 watt, Win-Test, Heil BM-10 headset med fodtast (der blev brugt godt).

Jeg var også med I RTTY contesten lørdag, men den log skal jeg lige have konverteret til noget brugbart.

Vy 73 de OZ0J / 5Q2T

Jørgen