[OZ-CONTEST] OU2V i SAC-CW testen

Lars Erik Hinrichsen mail at oz1fjb.dk
Sun Sep 21 07:38:21 EDT 2014

Hejsa.

Det var så den contest... SAC-CW testen.
Lige før weekenden kom der jo en flot CME fra solen, og jeg frygtede jo at
det ville lægge alle de lave bånd døde, men sådan gik det ikke. Jeg
planlagde at kører efter de opgaver jeg havde på bopælen, og det gjorde at
jeg kunne holde nogle lange pauser..
Startede dog ud ved 1430-tiden lørdag, og med ganske gode in-takes, og det
gik faktisk sådan indtil sidste periode søndag kl.12-1330 dst, hvor raten
faldt drastisk, samtidig med en stigende statisk støj på båndet.

Men set i bakspejlets klare gule skær, - eller hvad det nu kaldes,,, så gik
det godt. Og her er så første udtræk af loggen.:

Jeg kørte udelukkende RUN, og oplevede så dejligt at blive kaldt af VK3 og
ZL, så det virkede da...

Contest : SAC Scandinavian Activity Contest
Callsign : OU2V
Mode : CW
Category : Single Operator (SO)
Overlay : Tribander/Single Element
Band(s) : Single band (SB) 40 m
Class : High Power (HP)
Zone/State/... :
Locator : JO55SI
Operating time : 7h10

BAND  QSO DUP MLTS POINTS AVG
 40   421   0 44    926   2.20
TOTAL 421   0 44    926   2.20

Operators : OZ1FJB Soapbox : worked singleband 40m, HP, wires/gp antenna,
and cndx was not super, since a lot of qrn and quick qsb. but fun and nice.