[OZ-CONTEST] Så er det 1 uge til at Kvalifikationsrunderne til WRTC 2018, starter.

Hans J Rasmusen OZ7BQ oz7bq at yahoo.dk
Sun Feb 15 06:31:13 EST 2015

God tur til Kenneth og Henning,
Jeg håber, at I vil arbejde på at få forbindelse med så mange forskellige stationer som muligt, frem for at lave forbindelse med de samme stationer på forskellige modes og bånd.Det bør give anledning til eftertanke, at flere af de store DXpeditioner kun har omkring 25% forskellige kaldesignaler i loggen, selvom de har over 100.000 QSOer i loggen.
Det kan vi tale mere om på DX-mødet.God tur, og god DX. Håber at I får det rigtigt sjovt.
73 Hans Jørgen