[OZ-CONTEST] 3rd Balkan High Speed Telegraphy Championship

OZ1BII Henning mail at oz1bii.dk
Mon May 18 18:02:34 EDT 2015

Hej DX’ere,  contestere oa

Der har lige været afholdt Balkan mesterskaber i High Speed CW og Danmark
var repræsenteret ved Marko Zivkovic OU5A/YT2T, som fik en flot 3. plads med
211.50 point samlet. Jeg kender ikke hans top speed.

Marko fik en 2. plads ved afsendelse, en delt 4. plads ved RUFZ og en 6.
plads ved MR.

Du kan læse mere om mesterskabet på: http://hst2015.yu1srs.org.rs/

Fatos ZA1G, fik en 5. plads i kategorien ”Senior males +40”. Han er målt til
speed 204 !

(Det var ham som hjalp med min sendetilladelse i Albanien).

Jeg ved ikke hvordan Danmark kan deltage, men Marko har opgivet country som
DEN.

Så er det bare at komme i gang med at øve dig  ;o)

Best 73 de OZ1BII Henning