[OZ-CONTEST] King of Spain CW OZ4CG SOAB LP

OZ90IARU Award Manager oz4cg at live.dk
Tue May 19 03:33:40 EDT 2015

Hej contestere

Som "opvarmnng" til det store ITU-arrangement søndag, brugte jeg lidt tid på
King of Spain contesten lørdag.

Det blev til ca. 4½ time og 150 QSO'er så det var stille og fredeligt.  Ikke
de store condx, og ej heller nye båndlande eller gode DX'er.

Jeg hørte OU2I og OZ2TF også, men ellers ingen andre OZ.

Så var der anderledes gang i den søndag med OZ150ITU!!  Det blev en
fantastisk oplevelse med nogle vilde pile-ups! Noget af det sjoveste jeg har
været med til! Men det er jo en helt anden historie...

Best 73 Carsten / OZ4CG