[OZ-CONTEST] King of Spain CW OZ150ITU/66 og OU2I (OZ1BII) SOAB LP

OZ1BII Henning mail at oz1bii.dk
Tue May 19 05:21:16 EDT 2015

Hej
Jeg tog også del i King of Spain - endda hele to gange  :o)
Lørdag middag opvarmning i 3 timer med mit eget kaldesignal. Det gik noget
trægt og jeg syntes ikke der var megen aktivitet.

Ved 17-tiden (dansk) stoppede jeg for at komme hjem og få OZ150ITU eventen
gjort klar (modtage de sidste tilmeldinger og udsende kaldesignaler). Og så
fik jeg nogle timers søvn.

Klokken 02.00 startede jeg så med OZ150ITU/66 og der var godt gang i testen
på de lave bånd. Der var ikke rigtig meget andet at køre, så jeg deltog i
testen igen med ITU-kaldesignalet. Det var lidt sjovt at køre S&P for de
fleste skulle have det lange kaldesignal flere gange før det røg i loggen.
Når jeg kørte RUN var det lidt lettere.
Jeg fik kørt noget 80 og 40m samt en enkelt 160m (OZ150ITU/55).
Ved klokken 5 tørnede jeg ind og sov 4½ time. Da jeg kom tilbage var der
gang i 15 og 20m og det gik rimeligt godt med blandede QSO'er (Test og
ikke-test :o)

Jeg har indsendt begge logs, så de kan tjekke alle QSO dernede i Spaniens
land.

Og OZ150ITU eventen søndag var en rigtig god oplevelse, men det er en anden
historie (som Carsten også siger ;o)
Best 73 de OZ1BII Henning

Herunder score for begge deltagelser.
----------------- -------------------  --------------------------