[OZ-CONTEST] CQWW SSB - OZ4O

Ole S. Andersen oz4o at osa.dk
Tue Oct 27 12:40:25 EDT 2015

Hej,

Min deltagelse startede først lørdag eftermiddag, ca. 1445z,
hvor jeg fik kørt noget 15m. Condx var på det tidspunkt helt
fine; det første kvarter s/p, herefter lidt CQ en 45 min,
hvor der var ok med QSOer. Herefter pause, så 160/80/40m resten
af aftenen/natten, kun s/p, hvor jeg prøvede at finde nogle nye
ssb båndlande. Det lykkedes vist ikke helt, men tiden gik alligevel
helt godt. Kørte lidt 20m søndag aften, indtil det lukkede ned mod
NA. Det blev ikke til mange QSOer der. De sidste par timer var jeg
på de lave bånd. Til sidst måtte jeg dog kalde lidt CQ igen,
da jeg lige ville op på 500 QSOer, så 80m måtte holde for der.
Jeg nåede ikke forbi 10m, desværre.
Power: 600w - (160m 200/10W - PA-trin virker ikke her, øv )
Tak for QSO til OZ1AA, OZ4ACK, OZ4MD, OZ5D x2, OZ9ØIARU,
og A73A x4.

SINGLE-OP - ALL - HIGH - SSB - ASSISTED
CALL: OZ4O
Software : N1MM Logger+ 1.0.5251.0