[OZ-CONTEST] EUHF Champ OU2I (OZ1BII) CW Only LP

Henning mail at oz1bii.dk
Sun Aug 7 12:01:48 EDT 2016

Hejsa
Den test kan jeg godt li. Den har mange fordele og så varer den kun i 12
timer - det er til at have med at gøre.
Samtidig tæller den til WRTC.

Jeg var med i ca. 11½ time og heraf holdt jeg pauser i knap 2 timer. Det vil
sige jeg var aktiv i 9 timer og 41 minutter og kun med CW.
Forholdene kan jeg ikke klage over. Båndene opførte sig helt efter bogen og
det var bare at følge aktiviteten og båndskiftene.
Min aktivitet var således: 20m - 15m - 10m - 15m - 20/40m - 40m - 80/160m -
40/80/160m.
Se graf på
http://oz1bii.dk/sh5/ou2i/2016/2016%20EU-HF-C-OU2I/graphs_qs_by_hour.htm

Jeg havde et rimeligt godt run på 80m, i den lave ende.
Kørte OU2M og OZ8AGB fra OZ-land - tak for qso.

Vy 73 de OZ1BII Henning