[OZ-CONTEST] waedx cw fra køge - OU2V

Lars Hinrichsen mail at oz1fjb.dk
Mon Aug 15 15:23:38 EDT 2016

Hej Contesters.

Så fik EDR Køge endelig rettet sin 3 elm. stepir beam, og dette blev så afprøvet i waedx contesten.

Vi var 2 oprs, oz1eta NilsBo og undertegnede, oz1fjb.

Da vi begge havde andre gøremål, så blev det ikke en optimal test, ej havde vi trænet modtagning af QTC´s, så vi

tillod os at undlade den sværeste del af testen... håber vi har mere mod på dette til næste år.

cndx var egentligt ok, men søndag eftermiddag, hvor båndende var åbne, var det med svage signaler og hurtig qsb, så

da undertegnede havde kørt fra søndag morgen og til eftermiddagen, var jeg træt...(var til barnedåb om lørdagen), og

derfor sluttede jeg af da raten kun var 12 qso i timen... så er det lidt kedeligt.

her er så resultatet.:

Contest : Worked All Europe DX-Contest
Callsign : OU2V
Mode : CW
Category : Multi Operator - Single Transmitter (MS)
Operators : oz1eta, oz1fjb
Band(s) : All bands (AB)
Operating time : 18h22

BAND QSO DUP MLTS QTC POINTS AVG