[OZ-CONTEST] Fw: WAE CW OZ4CG Single Op LP

OZ4CG oz4cg at live.dk
Thu Aug 18 08:01:51 EDT 2016

Hej contestvenner

Trods en del andre aktiviteter og opgaver i weekenden, blev der alligevel
kørt lidt med i WAE-CW, så mit call ku' komme med på listen...

Det virkede, som om der var ret gode forhold, for jeg fik da en hel del gode
DX'er i loggen!  DX'er som normalt er ret svære at få i loggen her med den
beskedne "antennepark" som jeg er henvist til.

Jeg havde sat mig for at denne gang skulle der hentes QTC'er hjem,
men-men-men: Der skal vist trænes noget mere med det, før det går efter
planen!  Efter de første to (mislykkede) forsøg blev denne del af testen
indstillet igen..... :-(   Jeg burde nok have gjort som Hans Jørgen, 7BQ, og
brugt papir og blyant, men jeg var jo nok lidt "kålhøgen" og tænkte at det
ku' N1MM+ jo sagtens også bruges til...  Og den er vist ret god til det,
hvis man bare husker at tabulere med de rette taster...

Nå - men i alt fald er jeg glad for, at jeg stod lidt tidligt op søndag
morgen og tog en tørn på 40M, for der var der godt hul igennem mod NA og SA.

Alt i alt 140 QSO'er og 22.120 points.

Best 73 Carsten / OZ4CG