[OZ-CONTEST] ARRLDX CW OU2I SOAB LP

Henning mail at oz1bii.dk
Mon Feb 22 04:06:07 EST 2016

Hej
En weekend med Contest - men stille og rolig må man sige.
Da testen startede var jeg på 40m og 80m - der var intet på 20m.
Jeg fik kørt 31 QSO inden jeg gav op og lagde mig til at sove ved klokken 2
UTC.
Var oppe og lytte ved klokken 4, men intet at høre.
Fik kørt lidt ved 8-tiden på 40m men ellers intet.
Kørte lørdag mellem 11 og 23 UTC på 20 og 15m med en rate omkring 25 Q i
timen.

Sådan blev det ved hele søndag indtil kl 19 UTC hvor jeg havde et run på 107
Q.
Det var hvad det blev til.

Jeg hørte bl.a. OZ1LO, OZ1AAR, OZ7RQ, OZ4CG, OX3LR, OZ4O, OZ4VW, OZ6TL, OU2V
og vist et par stykker flere.

Havde OZ1ADL Jan ikke bakket mig op var jeg nok stoppet søndag eftermiddag -
tak for det Jan.
Stor tak for lån af Hønsehuset og de dertil hørende antenner.
(Og undskyld at jeg kørte "QRP"  ;o)

Herunder mit resultat.