[OZ-CONTEST] CQ 160 CW fra Stjær!

Kenneth Hemstedt kenneth at hemstedt.dk
Sun Jan 31 17:21:59 EST 2016

Hejsa

Og så her et dug frisk resultat fra CQ WW 160 CQ contesten...
Helt uden at være censureret eller på anden vis bøvlet med (o;

Generelt var forholdene ret elendige!
Jeg nåede - bortset fra 3 QSO'er - mit mål på 1000.
Tæller jeg dupe's med er jeg langt over ... )o;

Men Nordamerika brillierede ved at have foretaget storindkøb på
en sending dårlige forhold! derfor også en meget lavere score!

Det glædelige er så for mig at jeg fik 2 helt nye lande på 160.

Hørte flere Oz'ere (selv om nogen brugte OU eller lignende (o; )
7YY, 1AAR, 2TF, 8SW, 7EA, 8AE, OU2V .. der var vist et par mere et eller andet sted.
Men trætheden er ved at tage over - så god nat og gensyn!

Kenneth
OZ1IKY

Contest : CQ World Wide 160-meter Contest
Callsign : OZ1IKY
Mode : CW
Category : Single Operator - Assisted (SOA)
Overlay : ---
Band(s) : Single band (SB) 160 m
Class : High Power (HP)
Zone/State/... : 14
Operating time : 25h56

BAND QSO DUP DXC S/P POINTS AVG
160 997 20 57 15 5280 5.30
TOTAL 997 20 57 15 5280 5.30
TOTAL SCORE : 380 160

Dupes are not included in QSO counts neither avg calculations

Operators :
Soapbox :