[OZ-CONTEST] IOTA OU2I (OZ1BII) SO12CW LP

Henning mail at oz1bii.dk
Sun Jul 31 09:13:58 EDT 2016

Hej
Hyggeligt at være med i en contest igen - stille og roligt.
I år kørte jeg fra "hjemme-QTH" som almindelig World station.

Jeg skal have hævet det ene ben på min Inverted-L antenne. Som det er nu,
kører den nærmest som et omvendt flueben med alt for lille vinkel.
Der må bestilles en ny fiskestang - den gamle har også været knækket to
gange og det bliver den jo kortere af   ;o)

Jeg hørte OZ4CG blive svaret og ganske svagt hørte jeg OZ7BQ/P.
5P5CW og OZ/DL2JRM var ganske aktive som de plejer at være.

Vy 73 de OZ1BII Henning
------------- - - - - ------------------- - - - - -
---------------------------------
IOTA Contest

Call: OU2I
Operator(s): OZ1BII
Class: SO12CW LP
QTH: JO45RF

   80:      0            0
   40:    21            7
   20:  131         20
   15:    29         12
   10:      2            1
Total:  183      40       Total Score = 50,000

Rig: Elecraft K3 100 Watt
Ant: 20mtr wire as Inverted-L up 12mtr
Meet me in the next CW Contest.
Vy 73 de OZ1BII Henning