[OZ-CONTEST] Fw: IOTA OZ4CG SO(A)12CW LP

OZ4CG oz4cg at live.dk
Sun Jul 31 09:23:20 EDT 2016

Hej alle

Hermed resultatet af weekendens IOTA-contest.  Det blev til godt 9 timers
aktivitet, og 413 QSO'er!

Det blev især 20m, der trak læsset, da der ikke var særlig meget at hente på
15 eller 10m her. De fleste, der ellers lå her med pænt signal på 15 og 10
kunne ikke høre mig!

Det var sjov at opleve efterspørgselen efter EU-030, og det lykkedes at køre
et par gode run's på henhv 20 og 40m, hvor jeg fik lov til at have
frekvensen i fred i over 1 time hvert sted! En QSO-rate på over 93 i timen i
mere end 1 time er vist rekord her på stationen - hee

Tak for QSO til OZ2TF på 40m.   Jeg kunne derudover se på clusteret, at
bl.a. OZ8SW og OZ4O var aktive, men kunne ikke høre noget.

På genhør i WAE om 14 dage!

Best 73 Carsten / OZ4CG