[OZ-CONTEST] OU2I Contestweekend

Henning mail at oz1bii.dk
Sun Mar 13 15:44:07 EDT 2016

Hej
Hermed mit lidt sløje resultat fra denne weekend.
Jeg var med i 3 forskellige Contester og prøvede at få nogle forbindelser.

Amerika: Stew Perry Spring Top Band – CW på 160m er ofte sjovt. Der var dog
ikke så meget at komme efter for mig lørdag aften, men jeg fik da QSO med
OU2V.
Kazakhstan: NAURYZ er en forholdsvis ny test men der var ikke så mange med.
Lørdag formiddag.
Serbien: TESLA Memorial var lidt mere aktiv. Lørdag aften/nat.

Til gengæld var der stor aktivitet i RSGB Commonwealth hvor jeg hørte VK,
9H, VU, ZB og mange andre.
Ligeledes var der mange aktive i Ukraines lokale contest – de fyldte også
godt op på båndene.

En Contest weekend hvor man skulle huske at tjekke hvilken test de
forskellige var med i.
Herunder mine resultater.
--------- - - ------------------ - - ------------------- -------- - - -- - -
---------

CONTEST  : STEW-PERRY SPRING
CATEGORY : SINGLE-OP 160M LOW CW
CALLSIGN : OU2I
OPERATORS: OZ1BII
CLUB     : DANISH DX GROUP
Band       QSOs    Points
    1.8          16        38
 TOTAL      16        38
SCORE :       38
--------- - - ------------------ - - ------------------- -------- - - -- - -
---------

CONTEST  : NAURYZ
CATEGORY : SINGLE-OP ALL LOW CW
CALLSIGN : OU2I
OPERATORS: OZ1BII
CLUB     : DANISH DX GROUP
 Band       QSOs    Points     Multiplier
       7           19          60             5 +   1
     14          26        115             6 +   5
     21            1            3              1
 TOTAL      46       178            12 +   6
SCORE :       3204
--------- - - ------------------ - - ------------------- -------- - - -- - -
---------

CONTEST  : TESLA MEMORIAL
CATEGORY : SINGLE-OP 80M LOW CW
CALLSIGN : OU2I
OPERATORS: OZ1BII
CLUB     : DANISH DX GROUP
Band       QSOs    Points     Multiplier
    3.5          96      125767        0
 TOTAL      96      125767        0
SCORE :     125767
---------

Vi ses til en forhåbentlig meget travl Russian DX Contest næste weekend.
Husk at OZ/OZ QSO også giver point og multiplier.
Jeg bliver ikke aktiv før hen på eftermiddagen da der er Agerskov marked som
skal besøges.

Best 73 de OZ1BII Henning