[OZ-CONTEST] OZ1JTE CQWW RTTY 80M High

Henning mail at oz1bii.dk
Tue Sep 27 11:43:13 EDT 2016

Hej Thomas OZ1JTE - og andre
Godt at høre om jeres oplevelser i testen - lyder til det gik godt for en del.
Det er korrekt at jeg helt har glemt RTTY resultaterne i artiklen om CQWW - sorry.
Jeg bringer som regel resultater fra sidste års tester lige før testen igen afvikles. På den måde er de i frisk erindring.
Men denne gang har jeg lavet fejl i OZ september hvor jeg har gengivet forkerte resultater fra CQWW RTTY 2015. Resultaterne er slet ikke fra CQWW så det er en stor fejl.
De korrekte resultater kan findes på hjemmesiden:  http://www.cqwwrtty.com/Results/CQWWRTTY_Scores_May2016.pdf
Jeg modtager i øvrigt gerne materiale til spalten - jeg får jo ikke altid det hele med  :o)

Vy 73 de OZ1BII Henning