[OZ-CONTEST] OU4O SAC CW

Ole S. Andersen oz4o at osa.dk
Sun Sep 17 14:34:22 EDT 2017

Hej,

I år blev de timer af testen jeg deltog, kørt fra et sommerhus på Enø.
Jeg valgte at kun køre 40m. Så det blev low power, 95W til en gammel
ramponeret Butternut GP antenne.

                     Call:  OU4O  (op: OZ4O)

Operator Category : SINGLE-OP
                   Band : 40M
                  Power : LOW
                   Mode : CW

 Band     QSOs     Pts    DXC  Pt/Q
     7        381       775      37   2,0
 Total       381       775      37   2,0

Score: 28.675
1 Mult = 10,3 Q's

Rig: IC-7000 (95%=95W)
Ant: GP (Butternut)

Condx var noget svingende; ind imellem helt stille, da skippet blev for langt, og
man kunne ikke høre de mange andre kaldende SAC stationer, og der hvor skippet
gik til, var der ingen aktive. Ikke meget DX kom i loggen, men jeg blev dog
kaldt af en ZL2 og senere fandt jeg en ZL4. VK missede jeg. Heller ingen NA-stationer
kom i loggen, gik til ZZZ-land ca 2300z.
Lidt problemer med min microKeyer, som ikke ville snakke med laptop (eller omvendt),
gjorde, at CAT ikke virkede,og N1MM+ ikke kunne bruges i sin fulde udstrækning, desværre.
Så fik banket lidt (tiltrængt) rust på paddlen i testen.
.
Loggen er uploaded, og der bliver Low Power lavet om til High, da Single band deltagelse
kun har kategorien High...!

73 de Ole OU4O  (OZ4O)