[OZ-CONTEST] SAC CW contest fra oz8sw

oz8sw at mail.tele.dk oz8sw at mail.tele.dk
Sun Sep 17 14:28:56 EDT 2017

Hej
hermed mit beskedne bidrag i landskampen, overgået af mange OZ deltagere.
Jeg havde egentlig ikke regnet med at være med, grundet (nu overstået)
sygdom, samt vrøvl med contestprogrammer. En ny pc med Norton
installeret, gav masser af problemer med dels opsætning, og efter det var
løst, åd Norton exe filer i både SuperDuper og Wintest. Det blev dog løst
om fredagen.
Dårlige forhold på båndene, men alligevel en sjov contest. Pludselig var
stationerne 599 på 20 m og en halv time efter knap hørbare. 15 m åbnede
først 20 min inden contesten sluttede.
Med hensyn til motivation, har jeg altid haft det sådan, at jeg på
forhånd har villet give den fuld gas, men når klokken så er blevet 02
eller deromkring, er motivationen fuldstændig væk, og det hele forekommer
idiotisk. Den varme seng kalder. Sådan gik det også for mig lørdag nat.
Lige nu ser det vist ud til at vi slår Norge, men det kan jo ændre sig
Vy 73
Steen oz8sw

Contest : SAC Scandinavian Activity Contest
Callsign : OZ8SW
Mode : CW
Category : Single Operator (SO)
Overlay : ---