[OZ-CONTEST] SAC CW OU2W 40M.

Niels Bo Hermansen oz1eta at gmail.com
Sun Sep 17 14:23:38 EDT 2017

DR contesters

Så er årets SAC CW gennemført herfra KØge.

Oprindeligt skulle EDR KØge have været aktiveret men 2 dage før test start
ankom årets general forkølelse til mig.

Derfor besluttede jeg at deltage hjemmefra i en SOSB 40m entry med de
kræfter jeg havde tilrådighed.

Det var som altid hyggeligt. Kørte kun CQ og der var hit indenfor 1-2 min.
hver gang jeg startede op.

Jeg forsøgte at stå op kl. 04.30 søndag men som Kenneth skrev var der HELT
stille på 40m, som helt stille, og man tror det er løgn.

Med min simple antenne hørte jeg intet fra SA eller NA på dette tidspunkt.

Jeg er glad for at se vi var en del som trodsede de dårlige condx og kæmpede
for OZ.

Nu til det interessante nemlig resultatet (jeg bankede da OZ1JUX ;-)

73 cu in the next one

OZ1ETA

Nils Bo

                   SACCW Summary Sheet