[OZ-CONTEST] Stew Perry / OZ3SM SO(H)

Stephan Muller stephanmuller1111 at gmail.com
Mon Dec 31 07:13:32 EST 2018

Det var foerste gang i Stew Perry, men ikke sidste. Deltager normalt i
CQ-160 ult januar. og da der er saa mange der proever at faa fat i
NA-stationer bliver man traadt paa af andre ivrige EU-stationer, saa det
bliver ikke til saa mange NA-stationer i loggen. Det maatte være bedre i
Stew contesten taenkte jeg. Jeg planlagde 2 timer fordelt loerdag 18-20 og
22-24. Soendag 04:30-06:30. I hver periode koerte jeg de stationer som
kaldte mig efterfoelgende med en S/P-runde naar der var for store
runningpauser.
I perioden soendag tidlig morgen kaldte US-stationer mig med S1-S2
Ialt blev det til 12 US-stationer. De gav rigtig mange point Stew Perry
contesten, der jo giver extra point for hver 500 km i afstanden mellem
RX/TX Locators. Mine forventninger blev til fulde indfriet, en afslappet
contest, der giver plads til at deltage i Nytaarstesterne senere om
soendagen.  Rig: K3/P3 PA: 600W. Ant: 80m vertical loop. Logging: N1MM+
Resultatet af ca 6 timers indsats:
 Band     QSOs     Pts    Pt/Q
   1.8       216        659   3.1
 Total      216        659   3.1
Score: 659
1 Mult = 1.0 Q's

Jeg oensker alle contestere et godt nytaar
Vy 73 Stephan, OZ3SM