[OZ-CONTEST] WPX CW fra OZ8SW

oz8sw at mail.tele.dk oz8sw at mail.tele.dk
Mon May 28 09:36:46 EDT 2018

Hej
Trods fine condx til alle verdenshjørner og stor aktivitet, blev det en
lidt tam affære fra min side.
Grundet deltagelse i Ham-day på Amager og familiebesøg om lørdagen, og
kusinebesøg om søndagen.
Dårlig planlægning.
Det blev til et par timers CQ her og der, med fin tilgang af callers.
Der var mange som opnåede meget høje scores. Blot ikke mig.

Men lidt pile up træning gav det da. Jeg har fundet ud af at bruge "ESC"
knappen, ved opkald, så jeg ikke hele tiden slutter af med "tu oz8sw
test" men bare "tu" . Det hjælper til at udsulte en pile up, indtil een
eller anden begynder at sende insisterende "?" eller "call ?" hele tiden.

Cu i næste contest
Steen oz8sw

Contest : CQ World Wide WPX Contest

Callsign : OZ8SW