[OZ-CONTEST] CQ-WPX-2018 SOP(A) High OZ3SM

Stephan Muller stephanmuller1111 at gmail.com
Mon May 28 12:58:45 EDT 2018

Hej
En af årets store contests med rigtig gode forhold med mange DX QSOer,
specielt på 40M.
Starede ud på 80M, derefter 160 og 40M indtil kl 08 DNT. Kl 12 ville jeg
starte igen.
Men et problem med PA-trin viste sig.  PA-trin gik i beskyttelsesmode ved
nøgling.  Jeg prøvede at finde fejlen og troede det lykkedes, for pludselig
virkede det, så jeg fortsatte til kl. 02 natten til søndag uden problemer.
Men da jeg startede op søndag kl 12 havde jeg samme problem igen.
Jeg overvejede at køre resten af testen med LP, men besluttede at stoppe
"festen".
Tak til OZ 1AAR, 7BQ, 5E og 1IVA  for QSOer. Henning OZ1BII kørte jeg ikke
under contesten fra Malta. Jeg havde dog QSO med Henning 25. maj på 20 og
30M. Under testen kørte jeg 9H6A fra Malta på 160, 80 og 20M.

 Band  QSOs   Pts  WPX   Pt/Q
   1.8       55     113   22       2.1
   3.5     172     384  145    2.2
     7      281     755  170    2.7