[OZ-CONTEST] WPX CW OZ4CG SO(A)AB LP

Carsten OZ4CG oz4cg at live.dk
Mon May 28 14:20:12 EDT 2018

Hej contest-friends

Så er årets WPX-CW klaret -  i år ikke så lang deltagelse som sidste år, da jeg forsøgte mig med 5P0HRH i lørdags.  Det var dog en tynd affære for os CW-folk, for alle der kan køre CW er jo nok stort set med i WPX, så det blev ikke til så meget, selvom jeg brugte en del timer på det.  Og mange "stak af" når de opdagede, at jeg ikke gav QSO-nummer...

Men det blev til godt 15 timers aktivitet i WPX, og først et stort til lykke til Karsten, OZ4FF, med bornholmsmesterskabet!  Det fryder mig lidt, at jeg kunne presse ham til at blive oppe helt til den bitre ende, for at få points nok... Hee  Så må han sove når han bliver gammel...

Der var generelt gode condx, og der kom godt med DX i loggen, og for mig er det helt specielt at kunne logge både japanere og kinesere, da min beliggenhed gør at jeg normalt ellers ikke kan række den vej over.

Jeg hørte heller ikke noget til Henning, 9H3EE, men jeg fik 9H6A på både 40, 20 og 15m.

Tak for QSO til Leif OZ80FOC og Karsten, OZ4FF.  Desuden hørte jeg OZ5E og OZ8SW - dog uden at få QSO. Andre OZ'er hørte jeg ikke.

Alt på stationen kørte upåklageligt, så det lidt lave aktivitetsniveau kan kun tilskrives operatøren... Hi!

På genhør i næste CW-contest.

Best 73 Carsten / OZ4CG