[OZ-CONTEST] N1MM spørgsmål.

Niels Bo Hermansen oz1eta at gmail.com
Tue Sep 11 02:50:32 EDT 2018

Hej alle

Det kan være jeg har spurgt om dette før men prøver igen J

Jeg har et lille irritations problem med N1MM.

Når jeg taster et kaldesignal i call feltet fx K3L så hopper markøren efter
1 nano sekund automatisk over i serienummer feltet.

Nu var det altså ikke hele kaldesignalet. Faktisk var det K3LR så må jeg
trykke på TAB for at komme tilbage i call feltet og taste det fulde
kaldesignal.

Mit spørgsmål til Jer er så nu.

Hvordan fortæller jeg N1MM at markøren skal blive i call feltet og jeg nok
selv skal bestemme når jeg vil have flyttet markøren til serienummer feltet.

Håber der er nogen af Jer der kan hjælpe mig lidt ?

Ellers ved I måske en ide til hvor jeg kan få hjælp.

73

Nils Bo