[OZ-CONTEST] SAC CW- mit resultat.

Kenneth Hemstedt kenneth at hemstedt.dk
Sun Sep 16 08:35:02 EDT 2018

Hejsa
7 timer og 55 min var hvad der blev tid til med alle de afbrydelser

som ikke lige var planlagt. (email, telefon og nysgerrige)

10 og 15 meter var døde igår, men der kom et par enkelte igennem i dag.
40 meter var nok det største "HIT" i denne weekend.
JA VK og ZL i bundter. Og de kom helt af sig selv, uden at man skulle jagte dem...

Nord- og Sydamerika på 40 meter sov jeg desværre fra.Og DSB's uregelmæssigheder i morges gjorde det ikke bedre med

en times senere ankomst til radioen ...

Hørte en del af jer, når jeg trillede hen over båndet for at hører lidt på aktiviteten.

VY 73

Kenneth OZ1IKY

Contest : SAC Scandinavian Activity Contest
Callsign : OZ1IKY
Mode : CW
Category : Single Operator - Assisted (SOA)
Overlay : ---
Band(s) : All bands (AB)
Class : High Power (HP)
Zone/State/... :
Locator : JO65GP
Operating time : 7h55

BAND QSO DUP MLTS POINTS AVG
-----------------------------------
80 120 2 22 243 2.02
40 265 3 33 551 2.08
20 227 2 26 562 2.48
15 16 0 10 36 2.25
10 3 0 3 6 2.00
TOTAL 631 7 94 1398 2.22

Dupes are not included in QSO counts neither avg calculations

Operators :
Soapbox :