[OZ-CONTEST] Første afdeling af SAC - CW delen

OZ1BII Henning mail at oz1bii.dk
Sun Sep 16 17:37:06 EDT 2018

Hej
Det var da dejligt at se så mange som deltog i weekendens SAC CW Contest.
Når jeg kigger på de uploadede logs fra OZ ser de rigtig godt ud. Der er en
del rigtig store og der er i det hele taget mange.

Vi var også en del som fulgte med på http://cqcontest.net serveren samt den
canadiske/amerikanske
https://contestonlinescore.com/scoreboard/?contest_id=57
Og selv om du ikke troede det Jørgen, så var OZ0J med på listen  ;o)

Og så har jeg et tilbud til dig.
Hvis du sender din færdige CBR-fil til mig vil jeg køre den gennem
analyseprogrammet og lave en hjemmeside med en masse informationer til dig.
Du kan se hvad jeg har lavet ud af min SAC Log:
http://www.oz1hq.dk/SAC/2018-5Q6EE/
Hvis du hellere vil at jeg henter din log ned fra SAC serveren kan jeg også
gøre det.
Øøøhhhhhhhh prisen ?
Jamen det er da gratis for dig.