[OZ-CONTEST] spdx contest - helt uden at vide det

mail at oz1fjb.dk mail at oz1fjb.dk
Sun Apr 7 15:20:10 EDT 2019

hej Contesters.

Tja så fik jeg sendt min log afsted til Polen, men det var kun for sjov
at jeg kørte 8 polakker..
jeg var nemlig gået ud i haven i det gode vejr, og var ved at tune min
rejseantenne til multibånd.
Da der så var en del stationer i højtaleren på 40m, tja så kaldte jeg
lige dem..
Nok den korteste deltagelse fra min side,- med et ret slankt resultat.

her er så lidt data.:

CallSign Used : OZ1FJB/P
Operator(s) : OZ1FJB

Operator Category : SINGLE-OP