[OZ-CONTEST] Fw: TRC DX OZ4FF SO CW LP

OZ4FF - 5P4F - Karsten oz4ff at oz4ff.dk
Mon Oct 7 14:37:16 EDT 2019

Her min beskedne log for cw, var osse med i rus rtty contest fik 75 qso, den
bedste var fp/KV1J (allerede cfm LotW)- ingen af de 2 tester var i win-test,
så igen måtte jeg have hjælp fra 4cg og hans N1MM-- han måtte enda taste
noget ind manuelt, dejlig support. - cg blev selvfølgelig bornholmsmester i
TRC, - havde jeg kørt TRC alene havde jeg alligevel ikke nået ham. -- næste
weekend makrothen rtty test, - se wa7bnm contestkalender. - der sendes kun
locator og ikke rst, det er fornuftigt idet alle sender 599 uanset om de
skal have noget gentaget 3-4 gange-- dvs sige at jeg skal sende jo75
Det er point der tæller, - ikke noget med multiplier
point 1 point pr km
40m qso point x 1.5 og 80m x 2
må rette beamen mod zl og vk, det skulle give nogle gode point-- sjov test
som er i 3 afdelinger
12/10  0000z - 0800z   og 1600z - 2359z   13/10 0800z - 1600z
god jagt 4FF