[OZ-CONTEST] OU2I Henning i EurAsia Championship

OZ2I Henning Andresen ha at oz2i.dk
Sat Feb 29 07:10:09 EST 2020

Hej
Jeg sidder i radiorummet hos OZ6ARC, Aabenraa lokalafdeling, hvor jeg har
monteret min radio og computer.
Antennerne hernede er dipoler til de lave bånd og Beam til 20-10 meter.
Desuden en enkelt-elements 40 meter dipol som drejer sammen med beamen.
Desværre virker rotoren ikke så antennerne står og peger mod øst (og det er
jo ikke den værste retning ;o).

EurAsia testen kørte udmærket og jeg startede klokken 10:25z og slukkede
klokken 11:42z
Det blev til 75 QSO og 3.775.770 point. Kørte 20m single band CW.

Nu vil jeg gå i gang med UBA testen og se hvad det kan medføre :o)