[OZ-CONTEST] OZ1THC Tommyi EurAsia Championship

Tommy Clemmensen tommy at clemmensen.dk
Sat Feb 29 07:35:44 EST 2020

Hej

Min Log fra EurAsia Championship.

Jeg stod op kl.04 og der var helt tavst på alle bånd, så det første jeg
gjorde var at lytte på en russisk webradio for at se om der var gang i
den i rusland og det var der lidt svagt på 160m.

Da 80m åbnede op kl.06 gik jeg så i gang og fik de første par qso'er
inden jeg senere skiftede til 20m.

Jeg sendte med 100 watt, men havde sat wpm ned fra 28-30 til 20 wpm da
det var lidt svært at fange locatoren i det høje tempo.

Det fleste gange lyttede jeg til jeg havde fat i både call og locator
inden jeg svarede, men måtte ofte svare forgæves. Jeg havde ikke mod på
pileup, da jeg havde lidt svært ved at forstå locatoren når det gik så
hurtigt.

Tommy de oz1thc

Band     QSOs     Pts  Grd  Pt/Q
    3,5       3    6034    12011,3